مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-21سياسي

مشارکت 83 درصدی در انتخابات شورای هیئات مذهبی خراسان شمالی


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از شرکت 516 هیئت در انتخابات هیئات مذهبی استان خبر داد و گفت: میزان مشارکت 10 درصد افزایش یافته است.

- حجت الاسلام حمید رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد 715 هیئت مذهبی در استان خراسان شمالی در سامانه طوبی به ثبت رسیده است که از این تعداد 516 نماینده هیئت، در ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی خراسان شمالی به پای صندوق های رأی آمدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بابیان اینکه هیئات مذهبی محور جهاد تبیین و قدرت نرم گفتمان سازی در قامت انقلاب اسلامی هستند، افزود: هیئات مذهبی به عنوان قدرت نرم گفتمان سازی در نظام مقدس اسلامی همواره در راستای بسط ارزش ها و دفاع از حریم امامت و ولایت با تأسی از قیام عاشورا نقش آفرین بوده اند.

وی افزود: شبکه هیئات مذهبی یکی از مهم ترین و مؤثرترین ظرفیت های اجتماعی محسوب می شود که راهبری این شبکه توسط خود مردم و در قالب شورای هیئات مذهبی شهرستان و استان انجام می شود و سازمان تبلیغات اسلامی به مثابه خادم این شبکه ها عمل می کند.

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: یکی از مسئولیت های سازمان تبلیغات اسلامی که به فرموده امام امت از مهم ترین رویش های انقلابی است؛ سازمان دهی، رهبری و راهبری و خدمت گزاری به هیئات مذهبی به عنوان یک مجموعه فاخر دینی و مذهبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 83 درصدی در انتخابات شورای هیئات مذهبی خراسان شمالی

مشارکت 83 درصدی در انتخابات شورای هیئات مذهبی خراسان شمالی