مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-05-21اقتصادي

مصوبه هیأت مقررات زدایی عامل بلاتکلیفی ایجاد مجتمع های بین راهی


معاون گردشگری و امور زیارت استاندار فارس گفت: مصوبه هیأت مقررات زدایی عامل بلاتکلیفی سرمایه گذاران شده این در حالی است که باید ازفرصت سرمایه گذاری برای امکانات بین راهی استفاده کرد.

- ، محمد فرخ زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: حمل و نقل یکی از اصلی ترین زیرساخت های گردشگری است و وجود تأسیسات و امکانات، ساماندهی خدمات بین جاده ای، افزایش رفاه مسافران و تأمین امنیت آنها باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: لازمه تحقق توسعه این امکانات برنامه ریزی صحیح، ایجاد زیر ساخت های قانونی و تسهیلات مناسب برای بخش های خصوصی بمنظور توسعه مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی است.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: در این راستا وزارتخانه های راه و شهرسازی و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لازم است به این موضوع توجه بیشتری کنند.

فرخ زاده تصریح کرد: اما متأسفانه مصوبه هیأت مقررات زدایی مورخ 1400/12/11 در خصوص اعلام وزارت صنایع دستی و گردشگری به عنوان مرجع واحد برای صدور مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و نیز پارک ها که در راستای تسریع در صدور مجوزها صادر شد، تبدیل به عاملی برای بلاتکلیفی سرمایه گذاران مجتمع های جدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه هیأت مقررات زدایی عامل بلاتکلیفی ایجاد مجتمع های بین راهی

مصوبه هیأت مقررات زدایی عامل بلاتکلیفی ایجاد مجتمع های بین راهی