مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-21سياسي

لزوم بهره برداری از 12 کیلومتر از محور «دیهوک-راور» تا پایان سال


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بهره برداری از 12 کیلومتر از جاده در دست احداث محور «دیهوک-راور» تا پایان سال 1401 به انجام رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرستان های طبس، بشرویه، سرایان و فردوس، اظهار داشت: بهره برداری از 8 کیلومتر از جاده در دست احداث محور طبس-یزد و مطالعات محور طبس – جوخواه در سال 1401 صورت پذیرد و فرمانداری شهرستان نیز نسبت به آزادسازی زمین های واقع در طرح اقدام نماید.

وی بیان داشت: 23 کیلومتر از محور طبس-دیهوک –خوسف درسال 1401 زیر بار عبور قرار گرفته و عملیات اجرای 5 کیلومتر از مسیر دیهوک به طبس آغاز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی مطرح کرد: اداره کل راه و شهرسازی نسبت به زیرسازی و آسفالت میدان ورودی دیهوک از سمت طبس اقدام نماید و شهرداری دیهوک نیز موظف است طرح میدان را به تصویب شوررای ترافیک استان رسانده و طرح و اجرای جداول میدان و اطراف را  انجام دهد.

عباس زاده افزود: بهره برداری از 12 کیلومتر از جاده در دست احداث محور دیهوک-راور تا پایان سال 1401 به انجام رسد ضمن آنکه اجرای زیر اساس و آسفالت خروجی دیهوک به سمت فردوس بطول یک کیلومتر توسط راه و شهرسازی صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره برداری از 12 کیلومتر از محور «دیهوک-راور» تا پایان سال

لزوم بهره برداری از 12 کیلومتر از محور «دیهوک-راور» تا پایان سال