مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-21سياسي

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرهای مازندران


فرمانده سپاه کربلا با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرهای مازندران گفت: خدمت رسانی بی منت بسیج به مردم در همه عرصه های طبیعی و غیرطبیعی پیام اصلی این رزمایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار سیاوش مسلمی با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس که طی دوهفته در شهرستان ها به اجرا در آمد، اظهار کرد: این دوره از رزمایش ها به منظور آمادگی در حوزه های تخصصی چون رزم، دفاع از جنگل و ساحل، حفظ امنیت اجتماعی و امداد و نجات و با هدف ارتقا و تقویت توان رزم ، ایجاد انسجام و هم افزایی بین گردان های مردم پایه بسیج، تثبیت و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی و نیز منزلت افزایی و امیدآفرینی برگزار شد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور بسیجیان به ویژه جوانان در این رزمایش ها دیدنی بود و صحنه های بی نظیری را خلق کردند، گفت: خدمت رسانی بی منت بسیج به مردم در همه عرصه های طبیعی و غیرطبیعی پیام اصلی این رزمایش است.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: البته از پیام های دیگر این رزمایش اقتدار به دشمنان، استکبار جهانی و خائنان داخلی است که ببینند مردم همیشه در صحنه حاضر هستند.

این مسؤول  با اشاره به اینکه بسیج از متن مردم است، خاطرنشان کرد: همین مردم انقلاب را به پیروزی رساندند و همین مردم هم پای استمرار و استکمال انقلاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرهای مازندران

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرهای مازندران