مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-21سياسي

میراث فرهنگی تابلو و نماد فرهنگ یک ملت است


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: میراث فرهنگی تابلو و نماد فرهنگ یک ملت است و ضروری است تا از آن حفظ و حراست کرد و همیاران میراث باید به این مهم تاکید ورزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت هفته میراث فرهنگی در جمع مردم روستای ریحان آباد، اظهار کرد: برخی آثار مربوط به میراث فرهنگی ملموس هستند مانند تخت جمشید و برخی دیگر غیر ملموس مانند آداب و رسوم که در طول زمان ممکن است به برخی آثار فرهنگی آسیب وارد شود مانند بناهای مختلف؛ اما به آثار فرهنگی غیر ملموس کمتر آسیب وارد می شود مانند برخی وقایع تاریخی ماندگار مثل دفاع مقدس.

وی گفت: ما در دیار پانزده خرداد و شهرستان قرچک آثار فرهنگی ماندگاری از جمله تپه تاریخی فردیس یا ایستگاه بهرام که بهرام گور به آن رفت و آمد داشته، داریم که بازگو کننده تاریخ کهن این دیار است یا پل باقرآباد که مشهد شهدای 15خرداد سال 1342 است.

نوش آبادی در پایان افزود: میراث فرهنگی تابلو و نماد فرهنگ یک ملت است و ضروری است تا از آن حفظ و حراست کرد و همیاران میراث باید به این مهم تاکید ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی تابلو و نماد فرهنگ یک ملت است

میراث فرهنگی تابلو و نماد فرهنگ یک ملت است