مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-21سياسي

دفاتر تسهیل گری در خدمت رسانی به محلات حاشیه نشین اثربخش هستند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: اثر بخشی دفاتر تسهیل گری برای خدمت رسانی به مردم در محلات حاشیه نشین استان بوشهر قابل توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس موسوی نژاد صبح شنبه در بازدید از دفاتر تسهیل گری استان بوشهر گفت: این بازدید به منظور آشنایی مدیرکل و کارشناسان دفتر امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد با نحوه کارکرد و ارائه خدمات دفتر تسهیل گری به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر برازجان و بوشهر صورت گرفت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی را یکی از بازوان توانمند دفتر اجتماعی در سطح استان دانست و بیان کرد: آسیب های اجتماعی متعددی در محلات کم برخوردار توسط این دفاتر شناسایی شده که با اولویت پنج آسیب مورد نظر مقام معظم رهبری در حال رفع و کاهش این آسیب ها و توانمندسازی این محلات هستیم.

وی اثر بخشی دفاتر تسهیل گری برای خدمت رسانی به مردم در محلات حاشیه نشین استان را قابل توجه دانست و عنوان کرد: این دفاتر در احصاء مسائل و مشکلات مردم و شناخت معضلات اجتماعی و معرفی ان به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و دستگاه های اجرایی استان در کاهش آسیب های اجتماعی گام های مؤثری برداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر تسهیل گری در خدمت رسانی به محلات حاشیه نشین اثربخش هستند

دفاتر تسهیل گری در خدمت رسانی به محلات حاشیه نشین اثربخش هستند