مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-21سياسي

سوال و جواب 9 ساعته از وکیل سابق ترامپ در جلسه کنگره


کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا برای رسیدگی به حوادث حمله به کنگره، وکیل پیشین رییس جمهور سابق آمریکا را بیش از 9 ساعت سوال و جواب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با تداوم تحقیقات کمیته رسیدگی به حوادث ششم ژانویه سال گذشته، رودی جولیانی وکیل سابق دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جلسه ای 9 ساعته سوال و جواب شد.

به نوشته نشریه بیزنس اینسایدر ، جولانی ژانویه سال گذشته (دی ماه) برای حضور در برابر این کمیته و توضیح درباره ادعاهایش در زمینه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا احضاریه دریافت کرده بود.

بر اساس بیانیه منشر شده از سوی کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا برای رسیدگی به حوادث حمله به کنگره، جولیانی همچنین به مبادرت برای قانع کردن قانون گذاران ایالتی برای اقدام جهت ابطال نتیجه انتخابات متهم شده است.

طبق احضاریه ارسال شده برای جولیانی، او قرار بود اوایل ماه جاری میلادی در برابر این کمیته حاضر شود اما شرط او برای ضبط فیلم جلسه با مخالفت مواجه شد و در نهایت وکیل سابق ترامپ روز جمعه در جلسه کمیته منتخب حاضر شد و به مدت بیش از 9 ساعت سوال و جواب شد.

پیش تر تیم مالوی سخنگوی این کمیته کنگره درباره اهمیت حضور جولیانی در جلسات رسیدگی به حوادث ششم ژانویه گفت: آقای جولیانی شاهد مهمی در مورد توطئه برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال و جواب 9 ساعته از وکیل سابق ترامپ در جلسه کنگره

سوال و جواب 9 ساعته از وکیل سابق ترامپ در جلسه کنگره