مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-21دانش

جزییات برگزاری جشنواره حرکت اعلام شد


مدیر کل فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری جزییات برگزاری جشنواره حرکت را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد علی اسلامی مدیر کل فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در نشست خبری جشنواره حرکت با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره حرکت گفت: هدف از برگزاری این جشنواره جلب مشارکت دانشجویان در فعالیت های علمی است، یعنی بستری تشکیل شود تا انجمن های علمی کارهایشان را انجام دهند و دانشجویان ممتاز در این جشنواره شناسایی شوند.

وی افزود: ما نمی خواهیم پس از اختتامیه ارتباط ها را با برگزیدگان جشنواره از دست بدهیم، نکته بعدی بحث انتقال تجربیات علمی و هم افزایی انجمن های علمی است که ما برای هم افزاری بهتر فضایی ایجاد کردیم تا در 5 گروه آزمایشی علوم انسانی، هنر، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم پزشکی دستاوردها ارایه شوند.

اسلامی ادامه داد: نکته بعدی بحث تقویت ارتباط جامعه دانشگاه و صنعت با تمرکز و اولویت های کشور است، ما حدود 10 هزار انجمن علمی و 34 اتحادیه در کشور داریم، اینها  پل ارتباطی جامعه و صنعت هستند.

از ابتدای امسال آموزش حضوری از سر گرفته شده، تمام تلاش وزارت علوم این بود که فعالیت ها به طور کامل انجام شود مانیز جشنواره حرکت را برگزار  کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری جشنواره حرکت اعلام شد

جزییات برگزاری جشنواره حرکت اعلام شد