مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-21پزشكي

پرداخت فوق العاده خاص مطالبه جدی پرسنل حوزه سلامت است


نماینده کادرسلامت استان مرکزی خواستار برقراری فوق العاده خاص برای پرسنل سلامت استان و کشور شد.

- خبرگزاری فارس ـ با شیوع کرونا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت به منظور ایجاد انگیزه و جبران زحمات و تلاش ایثارگرانه و شبانه روزی کارکنان حوزه سلامت، پیشنهاد صدور مجوز برای پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان وابسته به حوزه سلامت این وزارتخانه را به دولت ارایه کرد.

پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ماده (63) آیین نامه اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی و بندهای (15) و (16) ماده (54) آیین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیر هیأت علمی پیش بینی شده و همچنین به موجب پیشنهاد فوق، سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف شد بار مالی ناشی از برقراری فوق العاده مذکور را تأمین کند.

با گذشت حدود دو سال از تصویب این مهم، اما کادر سلامت از عدم پرداخت آن گلایه دارند و خواهان توجه دولت به این مطالبه کادر سلامت شدند.

مطالبه جدی پرسنل سلامت برای برقراری فوق العاده خاص نماینده کادر سلامت استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه برقراری فوق العاده خاص برای پرسنل سلامت استان و کشور مطالبه جدی این قشر است، گفت: این مهم همزمان با سالروز پرستار مورد حمایت علنی مقام معظم رهبری و شخص ریاست جمهوری قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت فوق العاده خاص مطالبه جدی پرسنل حوزه سلامت است

پرداخت فوق العاده خاص مطالبه جدی پرسنل حوزه سلامت است