مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-21سياسي

8 دستگاه خودروی دولتی متخلف در زاهدان توقیف شد


ابوالفضل احمدزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به دستور اکید صادر شده مبنی بر اینکه استفاده از خودروهای دولتی به منظور مقاصد شخصی و خانوادگی پرسنل و مدیران دستگاه های اجرایی ممنوع بوده و حرمت شرعی و قانونی دارد رسیدگی به این موضوع به طور جد در دستور کار دادستانی مرکز استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا هفته گذشته طی نامه ای کتبی به پلیس راهور تکلیف شد تا در صورت مشاهده موارد تخلف بدون مماشات با متخلفان برخورد و خودروهای شناسایی شده را به پارکینگ منتقل کنند.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان تاکید کرد: از زمان صدور این دستور ویژه و طی مدت تقریباً یک هفته تعداد 8 دستگاه خودرو که در ساعات اداری و غیراداری نسبت به انجام امورات شخصی و خانوادگی پرسنل و مدیران در سطح شهرستان زاهدان تردد می کردند توقیف و روانه پارکینگ شده است.

این مسؤول تصریح کرد: از آنجا که این طرح با حمایت و پشتیبانی مردمی در سطح استان همراه شده است بسیاری از شهروندان در سایر شهرستان ها نیز خواستار اجرایی شدن آن در محل سکونت خود شده اند که در صورت تحقق می تواند تا حد زیادی از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 دستگاه خودروی دولتی متخلف در زاهدان توقیف شد

8 دستگاه خودروی دولتی متخلف در زاهدان توقیف شد