مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-21بين الملل

محبوبیت بایدن در میان هم حزبی هایش هم کاهش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در یک نظرسنجی جدید که روز جمعه منتشر شد، محبوبیت بایدن به 39 درصد کاهش یافت که نشان دهنده چالش هایی است که او و حزبش در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره در حالی که با مشکلات متعدد داخلی و بین المللی دست و پنجه نرم می کنند، - در نظرسنجی آسوشیتدپرس، محبوبیت بایدن به تنها 39 درصد رسیده که ناشی از افزایش ناامیدی از اقتصاد و نگرانی ها درباره جهت گیری آمریکا در بین هم حزبی های خود وی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در یک نظرسنجی جدید که روز جمعه منتشر شد، محبوبیت بایدن به 39 درصد کاهش یافت که نشان دهنده چالش هایی است که او و حزبش در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره در حالی که با مشکلات متعدد داخلی و بین المللی دست و پنجه نرم می کنند، با آن مواجه هستند.

نظرسنجی آسوشیتدپرس و مرکز تحقیقات روابط عمومی نورک نشان داد که محبوبیت بایدن به پایین ترین حد خود تا به امروز در دوران ریاست جمهوری وی کاهش یافته که ناشی از افزایش ناامیدی از اقتصاد و نگرانی ها در مورد جهت گیری آمریکا از درون حزب خود بایدن است.

این نظرسنجی نشان داد که تقریباً 20 درصد از بزرگسالان بر این باورند که وضع اقتصاد خوب است، در حالی که در ماه گذشته 30 درصد چنین اعتقادی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوبیت بایدن در میان هم حزبی هایش هم کاهش یافت

محبوبیت بایدن در میان هم حزبی هایش هم کاهش یافت