مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-21پزشكي

دکترنکست از قابلیت های درخواست انجام آزمایش و چکاپ رونمایی کرد


دکترنکست (بسینا) سامانه هوشمند سلامت الکترونیک از قابلیت درخواست «انجام آزمایش» و «چکاپ» خود رونمایی کرد و از بهبود و ارتقا ویژگی «نوبت دهی» خبر داد.

- دکترنکست (بسینا) سامانه هوشمند سلامت الکترونیک از قابلیت درخواست انجام آزمایش و چکاپ خود رونمایی کرد و از بهبود و ارتقا ویژگی نوبت دهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، به تازگی قابلیت های مهم و کاربردی درخواست انجام آزمایش ( lab test) و چکاپ ( check up) به مجموع خدمات اپلیکیشن هوشمند دکترنکست (بسینا) اضافه شده است.

همچنین با افزایش تعداد پزشکان فعال و تکمیل پروفایل آنها، سرویس نوبت دهی نیز کارآمدتر از پیش پاسخگوی نیاز بیماران برای رزرو وقت معاینه به صورت آنلاین خواهد بود.

دکترنکست (بسینا) پیش از این قابلیت های دسترسی به پزشکان در حوزه های مختلف، دسترسی همیشگی و سریع به نسخه های تجویز شده، دسترسی دائم به توضیح و دستور مصرف صوتی و متنی داروها، دسترسی پزشکان به پرونده و اطلاعات پزشکی با اجازه بیمار و.

را برای بیماران فراهم کرده بود.

لازم به ذکر است که دکتر نکست پلتفرم سرویس دهنده به پزشکان و بسینا پلتفرم دسترسی بیماران به اطلاعات پزشکی هستند و تمامی اطلاعات دکتر نکست و بسینا در یک بستر و زیرساخت ثبت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکترنکست از قابلیت های درخواست انجام آزمایش و چکاپ رونمایی کرد

دکترنکست از قابلیت های درخواست انجام آزمایش و چکاپ رونمایی کرد