مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-21اقتصادي

اتحادیه املاک: مستاجران با پول رهن امسال، سه سال پیش خانه دار می شدند


وزارت راه و شهرسازی به دنبال آزمون و خطا است در حالی که سامانه کد رهگیری امروز فعال است و می تواند همین اهدافی که وزارت راه و شهرسازی دنبال می کند را محقق سازد اما این سامانه در حال حاضر ضعف هایی دارد که دولت در تکمیل این سامانه و برطرف سازی ایرادها باید به مشاوران املاک کمک کند.

- وزارت راه و شهرسازی به دنبال آزمون و خطا است در حالی که سامانه کد رهگیری امروز فعال است و می تواند همین اهدافی که وزارت راه و شهرسازی دنبال می کند را محقق سازد اما این سامانه در حال حاضر ضعف هایی دارد که دولت در تکمیل این سامانه و برطرف سازی ایرادها باید به مشاوران املاک کمک کند.

عضو اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه افزایش تقاضا در حاشیه تهران باعث افزایش اجاره بهای حاشیه نشین ها شده، گفت: در این شرایط دولت پیشنهاد وام 100 میلیون تومانی برای ودیعه را مطرح کرده و نه تنها که این مبلغ امروز کفاف پول رهن را نمی دهد بلکه اساسا مستاجران دسترسی به این وام را ندارند و در سال گذشته کمتر از 10 درصد مستاجران موفق به دریافت وام ودیعه شدند.

سعید لطفی در گفت و گو با ایلنا درباره برنامه وزارت راه و شهرسازی مبنی بر صدور کارت فعالیت برای تمام مشاوران املاک و رصد قراردادهای اجاره و خرید و فروش اظهار داشت: این برنامه و پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی شدنی نیست چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه املاک: مستاجران با پول رهن امسال، سه سال پیش خانه دار می شدند

اتحادیه املاک: مستاجران با پول رهن امسال، سه سال پیش خانه دار می شدند