مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-21اقتصادي

اقتصاد استان کرمان معدن پایه است/ کویر یک ظرفیت بزرگ اقتصادی


اقتصاد استان کرمان معدن پایه است و باید از این باور خارج شویم که دولت همه کاره اقتصاد است و به جد به این مسئله باور دارم که دولت باید سیاست گذاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی کرمان در سخنانی اظهار داشت: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی جایگاه روشنی دارد زیرا سه قوه و بخش خصوصی در این شورا حضور دارند.

محمدمهدی فداکار ادامه داد: اقتصاد استان کرمان معدن پایه است و باید از این باور خارج شویم که دولت همه کاره اقتصاد است و به جد به این مسئله باور دارم که دولت باید سیاست گذاری، راهبری و تسهیل گری داشته باشد، اما متصدی اقتصاد نباید باشد.

وی ابراز داشت: تجربه دنیا و کشور نشان داده است، هرجا بخش خصوصی پای کار آمده، نسبت به دولت موفق تر بوده است و در بعضی موارد اگر دولت دخالت نکند، کار بهتر پیش می رود و دولت می تواند، شرایط را تسهیل کند، فرآیندهای پیچیده را اصلاح کند و فرایندهای غیرضرور را از میان بردارد.

استاندار کرمان ادامه داد: محیط زیست و بانک ها یکی از گرفتاری ها در بخش سرمایه گذاری هستند در حالی که هیچ کدام نباید قربانی دیگری شوند و راهکارها در دنیا و کشور وجود دارد و نباید مانع هم شوند، اما کمتر تولیدکننده ای جرات دارد به سمت بانک ها برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد استان کرمان معدن پایه است/ کویر یک ظرفیت بزرگ اقتصادی

اقتصاد استان کرمان معدن پایه است/ کویر یک ظرفیت بزرگ اقتصادی