مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-21اقتصادي

سبدگردان قلابی بورس بازداشت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی، ولی پور گودرزی در توضیح جزییات این خبر گفت: به دنبال رسیدگی به پرونده های اخلال در بازار بورس و اوراق بهادار از سوی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، - رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از بازداشت مشاور و سبدگردان صوری بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی، ولی پور گودرزی در توضیح جزییات این خبر گفت: به دنبال رسیدگی به پرونده های اخلال در بازار بورس و اوراق بهادار از سوی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، چندی پیش پرونده ای با موضوع سبد گردانی و مشاوره سرمایه گذاری در معاملات در دستورکار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

در جریان رسیدگی به این پرونده متهم که فردی با هویت معلوم بود مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم با حضور در فضای مجازی و سوءاستفاده از شبکه های اجتماعی تعداد قابل توجهی دنبال کننده برای خود جمع کرده بود، گفت: این فرد با شگرد ها و تبلیغات مختلف اقدام به معرفی خود به عنوان مشاور بازار سرمایه و سبدگردان این بازار کرده بود.

در حالی که در بررسی های پلیس مشخص شد که نامبرده هیچگونه مجوزی برای فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبدگردان قلابی بورس بازداشت شد

سبدگردان قلابی بورس بازداشت شد