مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-21سياسي

با میناکاری در دنیایی از آرامش غرق شوید/ بازار کار عالی اما دریغ از حمایتی


آمنه مختاری هنرمند و کارآفرین دورودی است که توانسته با فعالیت در رشته هنری میناکاری روی ظروف مسی علاوه بر درآمد زایی زمینه فعالیت چندین بانوی دیگر را هم در کارگاه خود فراهم کند، - خبرگزاری فارس لرستان، نسرین صفربیرانوند، روحیه بالا، انگیزه و امید از مواردی است که باعث شده آمنه مختاری پس از طی کردن دوره آموزشی امروز به عنوان یک هنرمند و کارآفرین موفق مطرح باشد.

این هنرمند دورودی معتقد است: با پشتکار و تلاش می شود کارهای سخت و نشدنی را ممکن ساخت، توصیه ی که همواره به شاگردان و دوستان خود دارد.

مختاری متولد 64 شهرستان دورود و هشتمین فرزند خانواده است، او که رشته تحصیلیش حسابداری است به دلیل علاقه به کارهای هنری به این عرصه وارد شده است و با تلاش و پشتکار توانسته موفقیت های قابل توجهی را کسب کند.

با این هنرمند جوان گفت وگوی صمیمانه ی انجام داده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

  رشته تحصیلی شما حسابداری است، چطور شد به حوزه هنر ورود کردید؟ خب من از همان کودکی و نوجوانی به کارهای هنری علاقه داشتم، اما سال 92 بود که فعالیت های هنری خود را شروع کردم.

فعالیت اصلی شما میناکاری روی ظروف مسی است، در این مورد توضیح می دهید؟ من سال 97 میناکاری روی ظروف مسی را زیر نظر لیلا سالاروند در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دورود آموزش دیدم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با میناکاری در دنیایی از آرامش غرق شوید/ بازار کار عالی اما دریغ از حمایتی

با میناکاری در دنیایی از آرامش غرق شوید/ بازار کار عالی اما دریغ از حمایتی