مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-21سياسي

زمان برگزاری سرود «سلام فرمانده» در بوشهر اعلام شد


معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از اجرای برگزاری مراسم سرود «سلام فرمانده» در بوشهر خبر داد.

- مهدی عالی زاده، معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان بوشهر اظهار داشت: سرود جذاب، تأثیر گذار و جریان ساز سلام فرمانده که نمونه بارز یک کار تمیز فرهنگی است با هدف ترویج فرهنگ ناب و نجات بخش مهدویت و ولایتمداری، عشق و ارادت کودکان، نوجوانان و جوانان، خصوصاً دهه نودی های انقلاب اسلامی را به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به تصویر می کشد.

این حرکت عظیم فرهنگی در سراسر ایران اسلامی نشانگر آن است که در گام دوم انقلاب نسل جدید در کنار نسل اول انقلاب ادامه دهنده همان آرمان و اصول اولیه انقلاب اسلامی است و با پشتیبانی و پیروی  از ولایت فقیه، پرچم را به دست صاحب اصلی این انقلاب خواهند رساند.

  وی افزود: این سرود با حضور پرشور کودکان، نوجوانان و جوانان همراه با پدر و مادر با حضور حاج ابوذر روحی در روز دوشنبه، 16خرداد ماه ساعت 7صبح در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس، میدان شهید رییسعلی دلواری در بوشهر  اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر تصریح کرد: ما هر روزه شاهد هستیم هزاران کودک و نوجوان  دختر و پسر بوشهری مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری سرود «سلام فرمانده» در بوشهر اعلام شد

زمان برگزاری سرود «سلام فرمانده» در بوشهر اعلام شد