مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-21سياسي

انتخابات شورای هیئت های مذهبی گیلان در 15 حوزه برگزار شد


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی این استان در 15 حوزه، گفت: 205 نفر در این انتخابات رقابت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی اظهار کرد: انتخابات شورای هیئت های مذهبی به عنوان یک نهاد مردمی در نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری می تواند کمک کار سازمان تبلیغات اسلامی باشد که در سال های مختلف شکل گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه امسال با حضور پرشور هیئت های مذهبی شاهد برگزاری ششمین دوره انتخابات این شورا بودیم، تصریح کرد: این انتخابات در گیلان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه 955 هیئت مذهبی ثبت شده در سامانه طوبی واجد شرایط در انتخابات و رأی دادن داریم، اضافه کرد: از این تعداد 205 نفر نامزد انتخابات شده که در مجموع 71 نفر انتخاب شدند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه انتخابات شورای هیئت های مذهبی هر چهار سال یک بار برگزار می شود، ادامه داد: ششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی استان گیلان در 15 حوزه برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت و اثرگذاری تشکل های دینی در زمان شیوع ویروس کرونا به خوبی مشاهده شده است، افزود: هیئت های مذهبی بر اساس محبت و معرفت نسبت به اهل بیت (ع) می توانند نسبت به اصلاح بسیاری از ناهنجاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای هیئت های مذهبی گیلان در 15 حوزه برگزار شد

انتخابات شورای هیئت های مذهبی گیلان در 15 حوزه برگزار شد