مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-21سياسي

مصالحه در 24درصد از پرونده های خانواده در هرمزگان انجام شد


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان از ایجاد مصالحه در بیش از 24 درصد از پرونده های ارجاعی به هسته های مصلحین خانواده در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مختار صادقی اظهار داشت: بیش از 24 درصد از پرونده های ارجاعی به هسته های مصلحین خانواده در سال گذشته به سازش منجر شده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت معتمدین محلی و متنفذین در حل اختلافات زوجین، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان با همکاری سپاه امام سجاد (ع) استان از ابتدای مهرماه سال 1396 در راستای استحکام بخشیدن به نهاد خانواده، اقدام به اجرای طرح مصلحین خانواده با ارجاع پرونده های حوزه خانواده به ویژه طلاق به هسته های مصلحین و معتمدین محلی کرده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: در همین راستا در پنج سال گذشته بیش از 70 کارگاه آموزشی 4 ساعته جهت توانمندسازی هسته های مصلحین خانواده توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شده و در این راستا تاکنون تعداد 1192 مصلح خانواده در سراسر استان در امر صلح و سازش ساماندهی شده اند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان تأکید کرد: با استناد به آیه شریفه 35 و 128 سوره نساء اهمیت حل اختلاف و میانجی گری فی مابین زوجین توسط حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالحه در 24درصد از پرونده های خانواده در هرمزگان انجام شد

مصالحه در 24درصد از پرونده های خانواده در هرمزگان انجام شد