مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-21سياسي

ایجاد بازارچه خود اشتغالی مختص بانوان بی سرپرست و بدسرپرست در رشت


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به لزوم ایجاد بازارچه خود اشتغالی مختص بانوان بی سرپرست و بدسرپرست در رشت گفت: برای ایجاد بازارچه های دیگر این چنینی نیازمند همراهی و حمایت دیگر دستگاه ها نیز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در بازدید از مجموعه خوداشتغالی بانوان بی سرپرست و بدسرپرست گیل بانو در بوستان کشاورز رشت با قدردانی از تلاش های انجام شده در این مجموعه اظهار کرد: در شرایطی که حتی مردان خانواده برای تأمین معیشت با مشکلات فراوانی مواجه هستند، یقیناً تأمین هزینه های زندگی برای بانوان بسیار سخت تر است.

وی با تأکید به اینکه نگاه شورای ششم رشت همچون شوراهای ادوار گذشته، نگاه حمایتی نسبت به چنین اقداماتی است افزود: ما در تلاشیم تا با برنامه ریزی های مناسب نسبت به ایجاد یک بازارچه خوداشتغالی دیگر با هدف ایجاد کسب وکار و درآمدزایی برای بانوان بد سرپرست و بی سرپرست در این شهر اقدام کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه وجود مشکلات معیشتی منجر به برخی از ناهنجاری ها می شود، تصریح کرد: برای ایجاد بازارچه های دیگر این چنینی نیازمند همراهی و حمایت دیگر دستگاه ها نیز هستیم و سازمان ها برای حمایت از بازارچه گیل بانو، می توانند برخی از ملزومات موردنیاز مجموعه شان را از نمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازارچه خود اشتغالی مختص بانوان بی سرپرست و بدسرپرست در رشت

ایجاد بازارچه خود اشتغالی مختص بانوان بی سرپرست و بدسرپرست در رشت