مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-21سياسي

اجرای 200 عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در خراسان جنوبی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از اجرای 200 عنوان برنامه با محوریت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در سطح استان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری، اظهار داشت: عملیات بیت المقدس از گسترده ترین و با ارزش ترین عملیات های دوران دفاع مقدس و یکی از دوازده عملیات بزرگ و مؤثر ایران در 8 سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان توانستند خرمشهر را پس از 575 روز از اشغال آزاد کنند و پرچم جمهوری اسلامی را بر گلدسته مسجد جامع این شهر برافرازند، بیان داشت: بیشترین دستاوردهای سیاسی، نظامی و اجتماعی دوران جنگ در عملیات بیت المقدس حاصل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی ادامه داد: در این عملیات بسیار ارزشمند، شهرهای خرمشهر، هویزه، پادگان حمید و بخش وسیعی از خاک ایران به وسعت تقریبی 5400 کیلومترمربع آزاد شد؛ حدود 19 هزار و 700 نفر از نظامیان عراقی به اسارت درآمدنده و حدود 16 هزار نفر از نظامیان ارتش بعثی کشته یا زخمی شدند.

فلاحی ادامه داد: 105 تانک و نفربر، 50 عراده توپ صحرایی و یک بالگرد عراقی و هزاران سلاح انفرادی و مهمات بسیاری از دشمن به غنیمت رزمندگان در آمد، حدود 20 هواپیما و 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در خراسان جنوبی

اجرای 200 عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در خراسان جنوبی