مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-21اقتصادي

اتحاد استراتژیک سایپا و ایران خودرو در حوزه تحول کیفیت محصولات و خدمات


با تحقق اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور، کارگروه تخصصی در حوزه ارتقای کیفیت محصولات با هدف تحول کیفی محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سایپانیوز، در نشستی که با معاونان کیفیت گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، گزارشی درخصوص برنامه های راهبردی و جامع تحول محصولات و خدمات دو خودروساز ارایه و زمینه های همکاری های مشترک دو جانبه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بر این اساس، تیم های کاری مشترکی در هشت محور با حضور نمایندگانی از دو خودروساز تشکیل شده و به صورت هفتگی و مستمر، در خصوص سرفصل های هریک از کارگروه ها، برنامه ها و اقدامات مدنظر ارایه می شود و نشست های مشترک با جدیت دنبال خواهد شد.

همکاری استراتژیک دو گروه خودروساز سایپا و ایران خودرو، در راستای تغییر و تحول ریشه ای در کیفیت و ارتقای رضایت مندی مشتریان انجام می شود.

این مهم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و بخشی از فرمان هشت بندی ریاست جمهوری و نیز تکریم و عمل به انتظارات مردم و مشتریان صورت می گیرد و بی تردید دستاوردهای چشم گیری به همراه خواهد داشت که راه گشای مسیر نوینی است که خودروسازان در پیش گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد استراتژیک سایپا و ایران خودرو در حوزه تحول کیفیت محصولات و خدمات

اتحاد استراتژیک سایپا و ایران خودرو در حوزه تحول کیفیت محصولات و خدمات