مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-21پزشكي

تکنولوژی های جدید آموزشی با توجه به نیاز کشور وارد شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در پنل تخصصی آموزش علوم پزشکی و تکنولوژی های نوین در دوران پساکرونا در همایش آموزش علوم پزشکی با اشاره به تاثیر رویداد ها بر روند جهانی و آینده جوامع گفت: - معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: لازم است تکنولوژی های جدید آموزشی با توجه به شرایط و نیاز کشور وارد شوند و برای تغییر آینده باید ابتدا زمان حال خود را تغییر بدهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در پنل تخصصی آموزش علوم پزشکی و تکنولوژی های نوین در دوران پساکرونا در همایش آموزش علوم پزشکی با اشاره به تاثیر رویداد ها بر روند جهانی و آینده جوامع گفت: یکی از رویداد های مهم کشور ما مسئله سالمندی، شهرنشینی و چالش های مرتبط با نظام سلامت است که در صورت بی توجهی در آینده نزدیک به معضل تبدیل خواهد شد.

وی گفت: لازم است آموزش پزشکی برای رویارویی با این مشکلات آماده شود و آموزش ها و محتوای آموزشی دانشگاه ها به این سمت و سو حرکت کند و این همسوسازی در کشور های با منابع محدود باید با دقت بیشتری انجام شود.

باقری فرد با اشاره به تکنولوژی و هوش مصنوعی به عنوان یکی دیگر از رویداد های تاثیرگذار گفت: با توجه به تمایل نسل جدید به آموزش دیجیتال باید روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکنولوژی های جدید آموزشی با توجه به نیاز کشور وارد شوند

تکنولوژی های جدید آموزشی با توجه به نیاز کشور وارد شوند