مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-21سياسي

اجازه خروج کالاهای اساسی را از مرزهای کشور نخواهیم داد


فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اجازه خروج کالاهای اساسی را از مرزهای کشور نخواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمد علی گودرزی در بازدید از هنگ مرزی شهرستان مریوان اظهار کرد: در سه چهار سال آینده یک پدیده خوشایند و مبارک در بحث ارتقا برجک ها، ایجاد پاسگاه ها، جاده ها و مقررهای مرزی رخ می دهد و با اعتباراتی که مصوب شده است انسداد کامل مرزها انجام خواهد شد.

وی افزود: در این راستا با دولت، ستاد کل نیروهای مسلح و کمیسیون امنیت ملی مجلس جلساتی برگزار کرده ایم و وعده داده اند که پشتیبانی اساسی را از اجرای این طرح انجام دهند و خوشبختانه همه زیرساخت های لازم برای اجرای این طرح فراهم شده است.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انسداد مرز نیازمند اعتبارات ویژه ای است، تصریح کرد: وزیر کشور در جلسه کار ویژه مرز اعتبار خوبی به دولت پیشنهاد داده است که بر این اساس سالانه هزار میلیارد یورو در اختیار مرزبانی قرار داده می شود تا انسداد کامل مرزها انجام شود.

گودرزی در مورد ارتقای معیشت مرزنشینان، گفت: در کشور سه میلیون نفر مرزنشین داریم که تحت حمایت مرزبانان هستند که کارهای آنها با مرزبانان لازم و ملزوم هم است و با تمام توان داریم تلاش می کنیم که مزایای مرز عاید خود مرزنشینان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه خروج کالاهای اساسی را از مرزهای کشور نخواهیم داد

اجازه خروج کالاهای اساسی را از مرزهای کشور نخواهیم داد