مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-21سياسي

جهاد تبیین زمینه موفقیت گام دوم انقلاب اسلامی را فراهم می کند


هادی سیاسی سپاه شهرستان پارس آباد گفت: جهاد تبیین زمینه موفقیت گام دوم انقلاب اسلامی را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ظهراوند شامگاه جمعه در نشست روشنگری و جهاد تبیین با موضوع توزیع عادلانه یارانه ها اظهار کرد: در حال حاضر دشمن به جنگ شناختی برای ناامیدی برای اقشار مختلف مردم روی آورده است اما این جنگ ترکیبی با آمادگی فراگیر مردم ایران در میدان جهاد تبیین با شکست مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین زمینه موفقیت گام دوم انقلاب اسلامی را فراهم می کند، افزود: برای پیشبرد انقلاب اسلامی هیچ راهی غیر از به میدان آوردن مردم نداریم.

هادی سیاسی سپاه شهرستان پارس آباد گفت: دشمن از بدو پیروزی انقلاب با انواع و اقسام فشارها همچون جنگ تحمیلی، ترور شخصیت ها و مقامات، تهدید و تحریم و فتنه سعی در براندازی و فروپاشی نظام اسلامی را داشت که به لطف الهی با حضور منسجم مردم و درایت های حکیمانه امام و رهبری تاکنون ناکام مانده است.

ظهراوند با بیان اینکه روشنگری تلاش برای مقابله و خنثی کردن توطئه های دشمن است؛ دشمن در حال انجام جنگ ترکیبی علیه ما است و همه تلاش خود را در جبهه های مختلف به کار می گیرد، افزود: در جهاد تبیین راه درست مقابله با دشمن تهاجم ترکیبی و روشنگری همه جانبه علیه دشمن است و انجام این امر هم مستلزم روشنگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین زمینه موفقیت گام دوم انقلاب اسلامی را فراهم می کند

جهاد تبیین زمینه موفقیت گام دوم انقلاب اسلامی را فراهم می کند