مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-05-21ورزشي

افتتاح دو پروژه بهسازی شده در دانشگاه ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر علوم، به بیش از 50 مطالبه مردمی دانشگاهیان که به صورت مستقیم و بی واسطه مسائل خود را مطرح کردند، - پروژه بهسازی سالن ورزشی خواهران کوثر و خوابگاه برداران دانشگاه ارومیه در دو طبقه و با ظرفیت 100 نفر که به تازگی بهسازی و نوسازی شده بود، افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر علوم، به بیش از 50 مطالبه مردمی دانشگاهیان که به صورت مستقیم و بی واسطه مسائل خود را مطرح کردند، پاسخ داد.

در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی و پس از اتمام زمان پاسخگویی به مطالبات، معاون وزیر علوم از بخش های مختلف دانشگاه ارومیه بازدید و دو طرح بهسازی شده دانشگاه ارومیه را نیز افتتاح کرد.

پروژه بهسازی سالن ورزشی خواهران کوثر و خوابگاه شماره 3 برداران دانشگاه ارومیه در دو طبقه و با ظرفیت 100 نفر که به تازگی بهسازی و نوسازی شده بود، دو پروژه ای بودند که توسط خطیبی افتتاح شد.

سالن ورزشی کوثر دانشگاه ارومیه در مدیریت جدید دانشگاه با هزینه ای بالغ بر 280 میلیون تومان و با خرید و نصب کفپوش 5 میلی کمپارس و ایمنی سازی دیواره های سالن با دیوار پوش استاندارد جهت استفاده ورزشی دانشجویان دختر در ساعات غیر آموزشی و فوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو پروژه بهسازی شده در دانشگاه ارومیه

افتتاح دو پروژه بهسازی شده در دانشگاه ارومیه