مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 23:522022-05-20اقتصادي

157 طرح مورد نیاز در آذربایجان غربی مصوب شده است


برای این سفر چند صد ساعت کار کارشناسی انجام شد و 157 طرح مورد نیاز استان مصوب شد.

- ، صولت مرتضوی جمعه شب در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی اظهار کرد: این مصوبات در بخش های مختلف زیربنایی، بهداشت، آب و خاک، رفاه و اجتماعی، ورزش و آموزش و نظامی و انتظامی انجام شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی در زیرساخت راه و راه آهن، آموزش و کشاورزی تخصیص داده شد، عنوان کرد: در حوزه اشتغال 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال کوچک تأمین اعتبار شد و مبالغ خوبی برای سرمایه گذاری و طرح های نیمه تمام پیش بینی شد.

مرتضوی همچنین با بیان اینکه 20 هزار میلیارد تومان در بخش ازدواج جوانان تصویب شد گفت: برای تکمیل طرح های احیای دریاچه و انتقال آب و سایر طرح ها و تکمیل سدها اعتبار خوبی پیش بینی کردیم بهرام عین الهی وزیر بهداشت و درمان احداث بازارچه مرزی، ایجاد کمربندی، تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری، رفع مشکل فروش سیب با تولید سالانه 200 هزار تن، احداث واحدهای صنایع تبدیلی، احداث پایاپ سدها، کمبود آب کشاورزی را از مهمترین مطالبات مردم سلماس در بازدید امروز عنوان کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عقب ماندگی های جدی استان در بخش راه به ویژه در بخش روستایی گفت: در این سفر 7 هزار میلیارد تومان برای جاده های استان اختصاص دادیم اما نیازمند اعتبارات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

157 طرح مورد نیاز در آذربایجان غربی مصوب شده است

157 طرح مورد نیاز در آذربایجان غربی مصوب شده است