مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 23:422022-05-20سياسي

لزوم تقویت مرادوات مرزی در آذربایجان غربی/مرز تهدید نیست


رییس جمهور در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی بر لزوم تقویت مراودات مرزی، ساماندهی کولبری و تسهیل سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام ابراهیم رییسی جمعه شب در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی اظهار کرد: استفاده از بازارچه های مرزی اولویت دارد مرز تهدید نیست فرصت است استفاده کنید، ساماندهی کوله بری در غرب کشور را اجرا کنید و با ساز و کار مناسب اجازه فعالیت بدهید، ممنوعیت ها و آزادها را اعلام کنید مردم کار کنند و معیشتشان با کیفیت شود.

وی ادامه داد: همه مدیران مدعی خدمت به مردم هستند اما خدمتگزاری به مردم متفاوت است بخشی از مدیران منفعت گرا هستند، بخشی دیگر از در نوع دوستی و انسان دوستانه مدیریت می کنند و بخشی دیگر معتقدند ایمان به اینکه راه رسیدن به خدا خدمت خلق است و این نوع مدیران هستند که گره گشا و در نظام هستی پایدارند نگاهی که ماندگاری می دهد به کار ما این است که تلاش برای رضای خدا باشد.

حجت الاسلام رییسی با اشاره اینکه 12 هزار شهید آذربایجان غربی همین نگاه را داشتند و خونشان را در راه خدا ریختند افزود: در این استان کارهای خوبی شده کسی نمی تواند بگوید کار نشده اما انتظار مردم بالاتر از این کارها بوده است مردم با این کارها رونق اقتصادی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت مرادوات مرزی در آذربایجان غربی/مرز تهدید نیست

لزوم تقویت مرادوات مرزی در آذربایجان غربی/مرز تهدید نیست