مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 23:372022-05-20سياسي

مرد م با بصیرت نقشه های دشمنان را خنثی کردند


فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی گفت: دشمنان با توطئه و دسیسه فراوان قصد برانداری نظام را دارند ولی مردم، با بصیرت با حضور به موقع در صحنه های مختلف نقشه های آنها را نقش بر آب کردند.

- ، سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار جمعه شب در گردهمایی مردم دهستان کبگان از توابع بخش کاکی شهرستان دشتی در حمایت از ولایت و طرح اقتصادی دولت که در روستای زیارت ساحلی برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با یک جنگ تمام عیار ترکیبی به مقابله با انقلاب اسلامی برخاسته اند و تحریم و تحریف دو رکن اصلی این جنگ تمام عیار است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: دشمن در بحث اقتصادی، موضوع تحریم را دنبال می کند و برای مقابله با تحریف نیز جهاد تبیین را ارائه دادند و آن را یک فریضه ی قطعی و فوری دانسته و از همه خواستند تا با بصیرت بخشی و جهاد تبیین، با جنگ رسانه ای دشمن و تحریف مقابله کنند.

وی در ادامه، به تبیین برنامه اقتصادی دولت در خصوص مردمی کردن یارانه ها پرداخته و ضمن اشاره به لزوم جراحی اقتصادی، از همراهی مردم با دولت برای اجرای سیاست تحول اقتصادی تقدیر کرد و گفت: ما تاکنون سختی های مختلفی را پشت سر گذاشته و از گردنه ها و فرازهای سختی، عبور کرده ایم و امروز از هر زمان دیگری، قوی تر هستیم و تا در صحنه هستیم، امکان ندارد هیچ مشکلی و هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد م با بصیرت نقشه های دشمنان را خنثی کردند

مرد م با بصیرت نقشه های دشمنان را خنثی کردند