مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 23:322022-05-20سياسي

دولت در تامین اقلام مردم به صورت شبانه روزی تلاش می کند


فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه دولت در تامین اقلام مردم به صورت شبانه روزی تلاش می کند، گفت: همراهی مردم با دولت در اجرای طرح اقتصادی مردمی سازی یارانه ها دشمنان را ناامید کرد.

- ، علی بحرانی جمعه شب در گردهمایی مردم دهستان کبگان در حمایت از ولایت و طرح اقتصادی دولت که در روستای زیارت ساحلی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از حقوقی که مردم به دولت دارند این است که دولت در تأمین معیشت، اشتغال، توسعه و خدمت به مردم تلاش مضاعف کند و مسیری را در پیش بگیرد که رفاه و آسایش برای مردم باشد.

فرماندار دشتی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها افزود: عموماً دولت ها تلاش دارند جهت آسایش مردم یارانه ها را به کالاهایی اختصاص دهند که در زندگی مردم تأثیر گذار است.

بحرانی ادامه داد: مردمی سازی یارانه ها از سال 88 قرار بر اجرای آن بود که بخشی از آن اجرا و بخشی از آن نیز به دلایلی در دولت های گذشته ماند و فراموش شد.

وی اضافه کرد: در دولت ایران قوی قرار بر اجرای این طرح مهم شد و شاید هر دولت دیگر به جای دولت آیت الله رییسی بود در اولین سال خدمت خود این کار را انجام نمی داد.

بحرانی خاطر نشان کرد: سالانه بیش از میلیاردها دلار به جهت اینکه مسیر اشتباه بود و رانت و فساد زیادی ایجاد می کرد و مردم دهک های پایین روز به روز دچار مشکل می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در تامین اقلام مردم به صورت شبانه روزی تلاش می کند

دولت در تامین اقلام مردم به صورت شبانه روزی تلاش می کند