مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 23:222022-05-20سياسي

بلیت اتوبوس و سینما به مناسبت «روز شهرکرد» رایگان می شود


به مناسبت 31 اردیبهشت ماه و روز شهرکرد، برنامه هایی نظیر خدمات رایگان اتوبوسرانی، استفاده رایگان شهروندان از موزه های شهر، - محمدرضا بیاتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به لغو شدن ویژه برنامه های روز شهرکرد اشاره کرد و گفت: 31 اردیبهشت به نام روز شهرکرد نامگذاری شده که به همین مناسبت 31 عنوان برنامه برنامه ریزی شده بود اما برنامه هایی که نیاز به تجمع داشت لغو شده و در روزهای آینده اجرا خواهد شد.

رییس شورای شهر شهرکرد افزود: برنامه هایی نظیر اجرای موسیقی قومیت های مختلف استان، سخنرانی، تجلیل از کارآفرینان، رونمایی از تمبر یادبود روز شهرکرد، رونمایی از المان مرد نمدمال، غبارروبی قبور شهدا، توزیع نهال در میان شهروندان و غیره از جمله برنامه های پیش بینی شده بود که لغو شد.

ارائه خدمات رایگان در روز شنبه بیاتی ادامه داد: برنامه هایی نظیر خدمات رایگان اتوبوسرانی، استفاده رایگان شهروندان از موزه های شهر، رایگان شدن بلیت پردیس سینمایی شهرکرد، پخش موسیقی فاخر دهکردی از شبکه جهانبین و مسابقه عکاسی با همکاری حوزه هنری با موضوع دهکرد دیروز، شهرکرد امروز در روز شنبه اجرا می شوند.

وی اظهار داشت: تاکید داریم همه سال رسوبی از این اقدامات فرهنگی باقی بماند و مانایی برای سال های بعد به صورت مستمر داشته باشد لذا پیشنهاد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت اتوبوس و سینما به مناسبت «روز شهرکرد» رایگان می شود

بلیت اتوبوس و سینما به مناسبت «روز شهرکرد» رایگان می شود