مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-05-20اقتصادي

محوریت فولاد اکسین در منطقه با صادرات محصولات


شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از شرکت های با ارزش افزوده بالا، ضمن اتکاء به نیروهای بومی و تخصص گرایی در داخل کشور، همواره در مسیر توسعه سرمایه گذاری های مولد و پایدار پیرامون توسعه صنعت فولاد کشور گام برداشته است.

در این خصوص خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان بـا جناب افشین محمدی رییس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان بـه گفتگو نشسـته اسـت.

محمدی با اشاره به اینکه نقش راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان در منطقه خاورمیانه، اذعان داشتند که سیاست این مجموعه صنعتی،افزایش آماده بکاری خط تولید شرکت در راستای افزایش میزان سودآوری در صنعت فولاد کشور به حساب می آید.

ایشان در ادامه یادآور شدند که شرکت اکسین می تواند با بهره گیری از استعدادهای بومی در استان خوزستان، نوک پیکان تحریم های ظالمانه را کنار زده و در مسیر خودکفایی و استقلال صنعتی گام بردارد.

رسالت اصلی شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان یک شرکت خاص در حوزه ورق های فولادی با ارزش افزوده بالا چیست؟ رسالت اصلی احداث شرکت فولاد اکسین خوزستان، رفع نیاز صنایع استراتژیک کشور از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است.

محصولات تولیدی این شرکت، در ساخت لوله ها و مخازن ذخیره و تحت فشار نفت و گاز، صنعت کشتی سازی زیرسطحی و سطح دریایی، صنعت ساختمان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوریت فولاد اکسین در منطقه با صادرات محصولات

محوریت فولاد اکسین در منطقه با صادرات محصولات