مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 20:422022-05-20بين الملل

فرود یک هواپیما از مبدأ عربستان در تل آویو + سند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با انتشار اخباری درباره تلاش محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی برای عاد ی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، - همزمان با گزارش منابع عبری درباره حضور تیم همراه معاون وزیر دفاع عربستان سعودی و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در هتلی مشترک در آمریکا، منابع عبری از فرود هواپیمایی در تل آویو پس از برخاستن از عربستان سعودی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با انتشار اخباری درباره تلاش محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی برای عاد ی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، منابع عبری از فرود یک هواپیمای سعودی در تل آویو خبر دادند.

بنابر گزارش امروز (جمعه) پایگاه خبری فلسطین الآن به نقل از ایتای بلومنتال خبرنگار حوزه هوایی کانال 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی، یک هواپیما به تازگی پس از برخاستن از فرودگاه شهر جده در تل آویو فرود آمده است.

بنابر این گزارش، این هواپیما ابتدا توقفی کوتاه در امان پایتخت اردن داشته و سپس به مسیر خود به سمت تل آویو ادامه داده است.

خبرنگار کانال 11 با انتشار تصاویری اشاره کرد که هواپیمای مذکور در فرودگاه بن گوریون فرود آمده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که شبکه المیادین ، امروز، به نقل از خبرنگار وبگاه عبری والا گزارش داد که تیم همراه معاون وزیر دفاع عربستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرود یک هواپیما از مبدأ عربستان در تل آویو + سند

فرود یک هواپیما از مبدأ عربستان در تل آویو + سند