مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 19:172022-05-20اقتصادي

ساعت کار نانوایی های ایلام بایستی افزایش پیدا کند


مدیر روابط عمومی اصناف استان ایلام با بیان اینکه مسئله کاهش زمان پخت نان یک انتقاد جدی است گفت: اتحادیه اصناف قرار است جلسه برگزار کند و ساعت کار نانوا را افزایش دهد.

- مرادی مدیر روابط عمومی اصناف استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مسئله کاهش زمان پخت نان یک انتقاد جدی است و اکنون نیز برخی از نانواها زمان پخت خود را کاهش داده اند.

وی افزود: اتحادیه اصناف قرار است جلسه برگزار کند و ساعت کار نانوا را افزایش دهد ولی برای تصویب این طرح باید تمام دستگاه ها از جمله اداره اماکن، تنظیم بازار و.

آن را تصویب کنند و اگر صنف بخواهد فراتر از نیمه های شب فعالیت داشته باشد به مجوزات خاصی نیازمند است.

مدیر روابط عمومی اصناف استان ایلام گفت: این مسئله نیازمند بازنگری است تا بتوان به یک جمع بندی رسید و ساعات کار نانوایان نیز افزایش پیدا کند و حتی به صورت شبانه باید نانواهای کشیک به آن اضافه شود فعلا این موضوع به عنوان یک پیشنهاد به اتحادیه ارسال شده که باید اتحادیه در جلسه آرد و نان مطرح و برای قانونی و ضابطه مند شدن در ستاد تنظیم بازار به عنوان یک مصوبه دولتی و رسمی اعلام شود.

وی در ادامه گفت: اگر نانواها به صورت خودسرانه نسبت به تعطیلی اقدام کنند یک تخلف است و اگر شکایتی از آنها وجود داشته باشد در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کار نانوایی های ایلام بایستی افزایش پیدا کند

ساعت کار نانوایی های ایلام بایستی افزایش پیدا کند