مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-20بين الملل

نظر آمریکا درباره آزادسازی دارایی های ایران: تحریم ها باید اجرا شود


مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره موضع آمریکا در خصوص آزادسازی دارایی های مسدودشده ایران در کره جنوبی گفت که تحریم ها بایستی اجرا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جیک سالیوان ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره آزادسازی 7 میلیارد دلار دارایی های ایران در کره جنوبی بر ضرورت اجرای تحریم ها علیه ایران تأکید کرد.

یک خبرنگار از سالیوان پرسید آیا مسئله آزادسازی دارایی های مسدودشده ایران در کره جنوبی جزو موضوعاتی است که در سفر جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا به کره جنوبی مطرح خواهد شد یا خیر.

سالیوان در پاسخ گفت: همان طور که می دانید ما در سطوح فنی و کارشناسی به طور منظم با کره ای ها درباره این موضوعات رایزنی می کنیم.

نمی دانم آیا این موضوع در دستور کار گفت وگوی میان روسای جمهور دو کشور قرار دارد یا خیر.

او سپس در پاسخ به این سوال که موضوع آمریکا درباره آزادسازی دارایی های ایران چیست تصریح کرد: دیدگاه ما این است که تحریم ها بایستی اجرا شوند و تا وقتی که ایران به پیشبرد برنامه هسته ای خود ادامه می دهد ما باید با شریکان و متحدانمان همکاری کنیم تا اطمینان حاصل کنیم فشار اقتصادی علیه ایران به شکلی حفظ می شود که سرانجام آنها را به توافق بر سر توافق منصفانه و معقولی که الان در وین روی میز قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر آمریکا درباره آزادسازی دارایی های ایران: تحریم ها باید اجرا شود

نظر آمریکا درباره آزادسازی دارایی های ایران: تحریم ها باید اجرا شود