مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-20پزشكي

بیمارستان قدیمی سلماس بازسازی شود/5میلیون تحت پوشش بیمه در کشور


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر بازسازی بیمارستان قدیمی سلماس و تسریع در روند بیمارستان در حال احداث این شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام عین اللهی عصر جمعه در جلسه شورای اداری سلماس با بیان اینکه بیمارستان قدیمی سلماس باید حتماً بازسازی شود، افزود: تجهیزات مورد نیاز بیمارستان سلماس نظیر ام ار آی و همچنین تأمین نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفت و به زودی شاهد تحول در این زمینه خواهیم بود.

وی در خصوص بیمارستان در حال احداث سلماس اظهار کرد: 350 میلیارد تومان اعتبار به این طرح تخصیص یافته و امروز با پیمانکار اتمام حجت کردم که اگر تا 6 ماه دیگر پیشرفت قابل توجهی در پروژه مشاهده نشود قطعاً دستگاه مجری و پیمانکار این پروژه تغییر خواهد یافت.

وزیر بهداشت اضافه کرد: اکنون دیگر بهانه ای برای تأخیر در روند این پروژه وجود ندارد و باید به سرعت روند احداث این بیمارستن ادامه یابد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه سعی این وزارتخانه افزایش حداکثری بیمه شدگان است، گفت: ورود 5 میلیون نفر به چتر حمایتی بیمه در کشور نشانه عزم دولت برای محرومیت زدایی است.

عین اللهی با اشاره به اینکه این امر نشان می دهد که مردم امروز به راحتی و به صورت رایگان می توانند تحت پوشش بیمه سلامت در آیند، گفت: عزم دولت، رسیدگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان قدیمی سلماس بازسازی شود/5میلیون تحت پوشش بیمه در کشور

بیمارستان قدیمی سلماس بازسازی شود/5میلیون تحت پوشش بیمه در کشور