مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-05-20پزشكي

لاشه دام سنگین کشتار غیرمجاز در قرچک کشف و ضبط شد


رییس اداره دامپزشکی شهرستان قرچک گفت: طی بازدیدهای تیم نظارت بر کشتارهای دام، لاشه دامی سنگین که حاصل کشتار غیرمجاز بود در شهرستان قرچک کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سید محمد خلیلی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قرچک در خصوص کشتار غیرمجاز در شهرستان اظهار کرد: بازرسی های مستمر نظارتهای بهداشتی و مبارزه با کشتار غیر مجاز دام، در راستای صیانت از سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک از جمله تب کریمه کنگو که در این فصل شایع می باشد صورت می گیرد تا دام در شرایط کاملا بهداشتی کشتار شود.

وی گفت: تیم بازرسی اداره دامپزشکی شهرستان قرچک طی گشت های نظارتی در ساعات غیر کاری و روز تعطیل در حین بازدید مشاهده یک مورد کشتار غیر مجاز دام سنگین(گوساله) در شرایط غیر بهداشتی اقدام به ضبط لاشه کرد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قرچک با اشاره به اینکه کشتار دام خارج از محل کشتارگاه موجب به مخاطره افتادن بهداشت عمومی و سلامت جامعه می شود بیان کرد: شهروندان فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و هنگام خرید گوشت قرمز حتماً به ممهور بودن لاشه و برچسب مشخصات(تاریخ تولید و انقضاء) دقت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاشه دام سنگین کشتار غیرمجاز در قرچک کشف و ضبط شد

لاشه دام سنگین کشتار غیرمجاز در قرچک کشف و ضبط شد