مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-20بين الملل

واکنش شدیداللحن دمشق به نسخه پیچی های اردوغان


وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به اظهارت رییس جمهور ترکیه درباره ایجاد «منطقه ای امن» در شمال سوریه این سخنان را «سخیف» و بازیچه ترکیه خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه سوریه، بعدازظهر امروز (جمعه)، در واکنش به اظهارات رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه درباره ایجاد منطقه ای امن در شمال سوریه بیانیه ای شدیداللحن صادر کرد.

رییس جمهور اخیرا در اظهاراتی از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خواست که برای اسکان آوارگان به این کشور در ایجاد آنچه منطقه امن خواند، خطوط مرزی با سوریه کمک کنند.

  بنابر گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه این کشور در واکنش به این اظهارات گفت: اظهارات سخیف رییس جمهور رژیم ترکیه درباره ایجاد منطقه ای امن در شمال سوریه بازیچه ای خصمانه است که این رژیم علیه سوریه و تمامیت ارضی آن دارد به راه می اندازد.

چانه زنی های رذیلانه ای که رژیم ترکیه انجام داده و همچنان انجام می دهد، از نداشتن کمترین میزان فهم سیاسی و اخلاقی برای تعامل با بحران سوریه حکایت دارد چراکه این رژیم خود همواره بخشی از این بحران بوده و هست و آن را با طرح تجزیه و تقسیم [سوریه] تداوم بخشیده است؛ طرحی که تنها در راستای اهداف اسراییل، آمریکا و غرب می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شدیداللحن دمشق به نسخه پیچی های اردوغان

واکنش شدیداللحن دمشق به نسخه پیچی های اردوغان