مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-20سياسي

حضور تنها مرکز تخصصی بهاییت در نمایشگاه کتاب


مرکز تخصصی حوزه بهاییت با 70 عنوان کتاب در حوزه بهاییت و یک فصلنامه بهایی پژوهی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا، عبدالحسین فخاری مدیرمسئول مجله بهایی شناسی و پایگاه خبری بهایی پژوهی گفت: ما تنها مرکز تخصصی حوزه بهاییت هستیم که نشریات در بخش های داخلی و بین الملل را به مخاطبان ارائه می کنیم و ما فقط ناشر کتاب های نقد بهاییت نیستیم بلکه یک مرکز تحقیقاتی در حوزه بهاییت هستیم و در این حوزه تحقیقاتی را در دستور کار داریم.

مدیرمسئول مجله بهایی شناسی گفت: ما یک گروه مردم نهاد هستیم و راه حل مسائل فکری فقط گفت وگو است و در فضایی که ما محیا کرده ایم از بهاییت می خواهیم که برای گفتگو با ما به پایگاه خبری بهایی پژوهی تشریف بیاورند.

وی افزود: در پایگاه خبری بهایی پژوهی حدوداً بالغ بر 100 عدد مناظره با افراد بهایی داشتیم که بیشتر بهاییان به دلیل اینکه شناخته نشوند با نام های مستعار آمدند و ما با آنها حرف زدیم.

عبدالحسین فخاری گفت: یک فصلنامه بهایی شناسی داریم که شامل 20 شماره هست و در حوزه کتاب حدوداً 70 عنوان با موضوع بهاییت به چاپ رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم زمانی که کتاب های ما را در نمایشگاه کتاب می بینند بسیار تعجب می کنند که مرکز تحقیقاتی در زمینه بهاییت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تنها مرکز تخصصی بهاییت در نمایشگاه کتاب

حضور تنها مرکز تخصصی بهاییت در نمایشگاه کتاب