مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-05-20اجتماعي

هوای قصرشیرین در وضعیت بحرانی قرار گرفت


ورود توده غلیظ گرد و غبار در هفته جاری به استان کرمانشاه موجب تعطیلی مدارس، ادارات و لغو برخی پروازهای فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ایستگاه قصرشیرین عدد شاخص 500 وضعیت قهوه ای یعنی خطرناک و بحرانی وضعیت هوا را نشان می دهد.

دکتر ابراهیم شکیبا عصر جمعه به ایرنا افزود: شاخص ساعتی کیفیت هوا AQI تا ساعت 15 امروز (جمعه 30 اردیبهشت) برای ایستگاه های سرپل ذهاب و گیلانغرب شاخص مشابه عدد 157 وضعیت قرمز یعنی ناسالم و هشدار را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: ایستگاه پاوه عدد شاخص 85، ایستگاه اسلام آبادغرب عدد شاخص 73، ایستگاه کنگاور عدد شاخص 60 و ایستگاه کرمانشاه عدد شاخص 86 یعنی وضعیت استاندارد را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ورود توده غلیظ گرد و غبار در هفته جاری به استان کرمانشاه موجب تعطیلی مدارس، ادارات و لغو برخی پروازهای فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

استان کرمانشاه 371 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد و بیشتر گرد و غبار در هوای این استان از کشورهای عراق و سوریه ناشی می شود.

کارشناسان تاکید می کنند، در هوای آلوده مبتلایان به بیماری های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای قصرشیرین در وضعیت بحرانی قرار گرفت

هوای قصرشیرین در وضعیت بحرانی قرار گرفت