مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 17:172022-05-20سياسي

وضعیت گردشگران لواسانات مناسب نیست/ دادستانی و مسؤولان ورود کنند


وضعیت گردشگران لواسانات مناسب نیست و برخی تورهای گردشگری مجوز ندارند، لذا دادستانی، شوراها و فرمانداری شهرستان باید به این مسأله سروسامان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، حجت الاسلام ابراهیم شیخ علیا لواسانی امام جمعه موقت لواسانات در خطبه های نماز جمعه این هفته لواسانات اظهار کرد: هشیاری و بصیرت مردم کشورمان مثل همیشه توطئه رسانه های بیگانه و عناصر ضد انقلاب و منافقین رسوا و بی آبرو را خنثی کرد چرا که از مسئله آزادسازی یارانه ها خواستند بهانه ای برای ایجاد آشوب و فتنه در شهرها ایجاد کنند که الحمدلله بصیرت، تقوا و آگاهی مردم توطئه هایشان را ناکام گذاشت.

وی گفت: وقتی یک قرص بخورید تا یک استکان آب میل نکنید تلخی آن قرص را احساس می کنید و آزادسازی ارز ترجیحی در دولت قبلی به نظر اکثر کارشناسان سرچشمه فساد بود.

امام جمعه موقت لواسانات در ادامه بیان کرد: ایران تا دو یا سه دهه دیگر آسیب جدی از پیری جمعیت می خورد و اگر جامعه پیر شود یعنی خطر در پیش است و مقام معظم رهبری هم از پیری جمعیت به تعبیر آینده هولناک یاد کردند.

حجت الاسلام شیخ علیا لواسانی خطاب به شوراهای اسلامی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و فرمانداری گفت: در همین لواسانات در روستاهای این منطقه بعضی جوانان می خواهند در روستا بمانند و به دامداری و کشاورزی بپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت گردشگران لواسانات مناسب نیست/ دادستانی و مسؤولان ورود کنند

وضعیت گردشگران لواسانات مناسب نیست/ دادستانی و مسؤولان ورود کنند