مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-20ورزشي

مدیرعامل پرسپولیس: باشگاه تراکتور و سازمان لیگ مسوول اتفاقات ورزشگاه تبریز هستند


طبق مقررات باید 30 درصد ورزشگاه بلیت فروخته می شده، ابتدا مسوولان برگزاری توضیح دهند آیا این تعداد تماشاگر 30 درصد ورزشگاه بود؟ اگر یک نفر حاضر شد بگویید این 30 درصد رعایت شده است دیگر هیچ خواسته ای نداریم.

- مدیرعامل پرسپولیس گفت: طبق مقررات باید 30 درصد ورزشگاه بلیت فروخته می شده، ابتدا مسوولان برگزاری توضیح دهند آیا این تعداد تماشاگر 30 درصد ورزشگاه بود؟ اگر یک نفر حاضر شد بگویید این 30 درصد رعایت شده است دیگر هیچ خواسته ای نداریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه تراکتور در برگزاری بازی، عذرخواهی آن ها از اعضای تیم به خاطر اتفاقات ورزشگاه تبریز و صدور رای منصفانه در این رابطه را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا درویش در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در رابطه با اتفاقات بازی با تراکتور گفت: اصلا نمی دانیم از چه کسانی باید شاکی باشیم.

برگزار کننده سازمان لیگ است و آن ها هستند که باید در مورد صفر تا صد این موضوع، مسوولیت قبول کنند.

از طرف دیگر باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان میزبان، بیایند توضیح دهند که چرا این اتفاقات وحشتناک که ممکن بود به قیمت جان یک یا چند نفر تمام شود رخ داد؟ مگر غیر از این است که ما باید از فوتبال لذت ببریم؟ پس چرا تماشاگران میزبان بازی را با جنگ اشتباه گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل پرسپولیس: باشگاه تراکتور و سازمان لیگ مسوول اتفاقات ورزشگاه تبریز هستند

مدیرعامل پرسپولیس: باشگاه تراکتور و سازمان لیگ مسوول اتفاقات ورزشگاه تبریز هستند