مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-20سياسي

سردشت همیشه نماد ایستادگی و مقاومت است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهرستان سردشت در زمینه مفاخر در کشور بی نظیر است، گفت: سردشت همواره نماد ایتسادگی و مقاومت است.

- ، محمد مهدی اسماعیلی بعد از ظهر جمعه در شورای اداری شهرستان سردشت اظهار کرد: مظلومیت مردم سردشت از زمان بمباران شیمیایی و جنایت غرب و صدام خائن بر همگان آشکار شد.

وی با بیان اینکه خودمان را جزوی از فرهنگ و تاریخ سردشت می دانیم، تصریح کرد: انتخابم برای سفر شهرستانی در قالب سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی، شهرستان مظلوم سردشت بود چراکه به دنبال ادای دین هستم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معبر مرزی، راه های مواصلاتی و مسائل حوزه فرهنگ و هنر جزو اولویت های رسیدگی به امورات شهرستان سردشت هستند، اظهار کرد: تمامی مصوبات مربوط به شهرستان سردشت در جلسه هیئت دولت را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دولت برای هر ایرانی فضای کار فراهم خواهد کرد، اظهار کرد: از همه استعدادها در همه زمینه ها استفاده خواهم کرد.

وی با تاکید بر تلاش دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم، خاطر نشان کرد: کار بزرگی توسط دولت در بحث یارانه ها انجام شد و اکنون تمامی وزرا روزانه چندین ساعت برای گره گشایی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردشت همیشه نماد ایستادگی و مقاومت است

سردشت همیشه نماد ایستادگی و مقاومت است