مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-20اجتماعي

وزش باد شدید در تهران


ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) و ورامین با بیشینه دمای 32 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد شدید برای استان تهران پیش بینی می شود.

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گردوخاک به ویژه در بخش های جنوبی و غربی استان و در روز شنبه(31 اردیبهشت) گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

در روزهای شنبه(31 اردیبهشت) و دوشنبه( 2 خرداد) گاهی نفوذ و گسترش گرد وغبار انتقالی از غرب کشور و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

طبق گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) و ورامین با بیشینه دمای 32 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده است.

آسمان تهران نیز فردا (31 اردیبهشت ) صاف تا قسمتی ابری همره با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (اول خرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در تهران

وزش باد شدید در تهران