مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-05-20اقتصادي

هلدینگ آرش کارآفرین برتر کشور شد+تصویر


هلدینگ آرش منطقه آزاد انزلی برای چندمین سال پیاپی رتبه برتر در همایش کارآفرینان برتر کشور را کسب کرد.

- هلدینگ آرش منطقه آزاد انزلی برای چندمین سال پیاپی در همایش کشوری در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما به عنوان یکی از کارآفرینان و مدیران اشتغال زای کشور موردتقدیر قرار گرفت.

در پیام محمد اسلامی معاون رییس جمهور خطاب به هلدینگ آرش آمده که کارآفرینی نقش اساسی و محوری در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی های تکنولوژیکی کشورها داشته و یکی از بهترین پیامدهای مبارکمان اشتغال زایی در جوامع می باشد که قادر است رشد اقتصادی کشورها را شتاب بخشیدن و آثار اجتماعی مناسبی را برای جوامع انسانی به ارمغان آورد.

تقی پور مدیرعامل هلدینگ آرش نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از پرسنل و کارکنان مجموعه بزرگ آرش و سرمایه گذاران این مجموعه اظهار کرد: بسیار خرسندیم از اینکه روزبه روز مجموعه آرش در حال بزرگ تر شدن است و از آن بیشتر این موضوع باعث خوشحالی ماست که هر دوره را با ارائه خدمات و سرویس های بیشتر به مردم عزیزمان آغاز می کنیم و ادامه می دهیم.

وی با تأکید بر حرکت بدون توقف در عرصه های مهم اقتصادی و اشتغال زایی کشور تصریح کرد: همواره با ارائه طرح های مختلف و با تکیه بر نیاز بازار در جهاد اقتصادی گام برداشته و افتخار می کنیم که هیچ روزی از حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلدینگ آرش کارآفرین برتر کشور شد+تصویر

هلدینگ آرش کارآفرین برتر کشور شد+تصویر