مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-20سياسي

باید نگاه آینده نگرانه به موضوع جمعیت وجود داشته باشد


پیری جمعیت برای کشور خطر بزرگی است و باید نگاه آینده نگرانه در این خصوص داشته باشیم در واقع جمعیت یک مسئله کلیدی برای نظام اسلامی و کشور ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به روز ملی جمعیت، اظهارکرد: پیری جمعیت برای کشور خطر بزرگی است و باید نگاه آینده نگرانه در این خصوص داشته باشیم در واقع جمعیت یک مسئله کلیدی برای نظام اسلامی و کشور ایران است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر نیز گفت: آزادی خرمشهر فتح ارزش ها و باورها بود که با این پیروزی، اوج مقاومت و شکوه اقتدار یک ملت به رخ جهانیان کشیده شد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره 4 هزار شهید روحانی که 72 نفر از این شهدا از استان خراسان شمالی و 13 تن از شهرستان اسفراین هستند افزود: شهدای روحانی در همه عرصه های سخت همچون دفاع مقدس، جنگ های اعتقادی و مبارزه با طاغوت روحانیت در خط اول بودند روحانیون هم یکی از همین مردم هستند انتظار نیست که در برخی مواقع مشکلات پیش آمده را به روحانیت نسبت داده شود و نیش و کنایه به این ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید نگاه آینده نگرانه به موضوع جمعیت وجود داشته باشد

باید نگاه آینده نگرانه به موضوع جمعیت وجود داشته باشد