مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-20سياسي

فتح خرمشهر درس عبرتی تاریخی برای دشمنان است


امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه عملیات فتح خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود گفت: فتح خرمشهر در تاریخ جنگ تحمیلی 8 ساله بی نظیر و درس عبرتی تاریخی برای دشمنان است.

- ، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با گرامیداشت 30 اردیبهشت روز ملی جمعیت با اشاره به اینکه احکام ثانویه زیادی در بحث جمعیت حاکم است اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امروز حکم داده اند که ترکیب جمعیتی کشور باید همراه با جوانان پرشور نگه داشته شود و مسائل مالی و شغلی نمی تواند در برابر این حکم قرار گیرد.

امام جمعه موقت بوشهر تاکید کرد: امروز وظیفه همگان است که ازدواج و فرزند آوری را حمایت کنند تا کشور جوانی جمعیت خود را حفظ کند.

وی با گرامیداشت سالروز سوم خرداد، روز فتح خرمشهر و یاد و خاطره همه شهدا گفت: سوم خرداد روز فتح خرمشهر به دست نیروهای مسلح در سال 61 بود که در تاریخ جنگ تحمیلی 8 ساله بی نظیر است و درس عبرت تاریخی به دشمنان داد.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه خصوصیت بارز عملیات بیت المقدس همراهی و انسجام مجموعه های نیروی مسلح برای انجام عملیات فتح خرمشهر بود بیان کرد: نیروهای مسلح و از جان گذشته در چند مرحله عملیات، خرمشهر را آزاد کردند که حاصل آن خودباوری و مبارزه با دست خالی برابر لشکرهای تا دندان مسلح دشمن بعثی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر درس عبرتی تاریخی برای دشمنان است

فتح خرمشهر درس عبرتی تاریخی برای دشمنان است