مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-20سياسي

کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند از دولت حمایت می کنند


این دولت به ویژه شخص رییس جمهور هدفی جز خدمت صادقانه به مردم ندارند و کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند از دولت حمایت می کنند.

- ، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های نماز این هفته عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند وزرات آموزش و پرورش و معلمان فرهیخته به عرصه بیایند و کاری کنند دانش آموزان دارای هویت ملی شوند جوانان بعضاً در مسیری قرار می گیرند که مسیر اسلام نیست این به خاطر اطلاع نیافتن از هویت ملی خودشان است.

امام جمعه عسلویه افزود: هدف دانش آموز در مدرسه تنها علم آموزی نیست هم باید علم یاد بگیرد و هم احساس هویت کند، انسان باهویت ساخته شود، احساس مفید بودن پیدا کند، به مفاخر کشور آشنایی پیدا کند، افتخارات کشور را بشناسد و با مفاخر علمی سیاسی اجتماعی دینی به نحو شایسته آشنا شود.

وی گفت: امروز افراد و گروه هایی به دنبال شایعات و ناامید کردن مردم هستند، علیه دولتمردان حرف ها و سخن هایی می زنند که باید مراقب باشیم تفاوت خادم و خائن را بشناسیم و در فضای مجازی و حقیقی دل مردم را خالی می کنند، فضا را غبارآلود می کنند، مثلاً می گویند بنزین گران می شود دیدیم وزیر نفت اعلام کرد بنزین گران نمی شود در بحث نان هم بعضی سو استفاده می کنند بعضی فروشندگان در کسب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند از دولت حمایت می کنند

کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند از دولت حمایت می کنند