مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-05-20سياسي

ارز ترجیحی رانت زا بود/ دولت مصمم است گرانی ها را مهار کند


هرچند مافیای اقتصادی برای سنگ اندازی در مسیر اصلاحات اقتصادی کوشش می کند اما امروز دولت مصمم است که گرانی ها را مهار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته اهل سنت قشم اظهار داشت: گرانی و نگرانی هایی که برای مردم ایجاد شده شرایط سختی را رقم زده است.

وی فزود: نگرانی ها همچنان وجود دارد اما انسان همیشه باید در مواجهه با شرایط مختلف به خدا توکل کند.

امام جمعه اهل سنت قشم تصریح کرد: اگر ما بخواهیم چیزی که عیان است را به زبان بیاوریم شاید دردی را دوا نکند و زخم ها را جریحه دارتر کند و من نمی خواهم صدای خردشدن کمر افردا بی بضاعت زیر بار این گرانی ها را بیان کنم.

شیخ خطیبی ادامه داد: هرچند مافیای اقتصادی شکل گرفته آن قدر افسارگسیخته و جموش است که نمی توان به راحتی آن را کنترل کرد اما دولت مصمم است که این شرایط اقتصادی و گرانی ها را مهار کند.

وی بیان کرد: کارشناسان اقتصادی راهکارهای مختلفی برای گرانی ارائه کرده اند که یکی از آن راهکارها یکسان سازی ارز است چرا که در گذشته ارز ترجیحی رانت زیادی ایجاد کرده و منفعت آن به جیب عده ای خاص سرازیر شده است.

امام جمعه اهل سنت قشم خاطرنشان کرد: باید همه ما به اتفاقات جامعه و فقرا و محرومین اهمیت دهیم و هرکاری که از دستمان برمی آید برای خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز ترجیحی رانت زا بود/ دولت مصمم است گرانی ها را مهار کند

ارز ترجیحی رانت زا بود/ دولت مصمم است گرانی ها را مهار کند