مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-20سياسي

مردم ستون دین خدا هستند/ضرورت برخورد قاطع با مفسدین و محتکرین


همدان_نماینده ولی فقیه دراستان همدان گفت: ستون دین خدا مردم هستند و کسانی که با تمام هجمه ها انقلاب را نگه داشته اند همین مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثق در خطبه های نمازجمعه این هفته همدان اظهار کرد: دشمن تلاش های فراوانی برای ایجاد آشوب در کشور دارد اما هوشمندی مردم ما ستودنی است چون این مردم می دانند دشمن دنبال دلسوزی و حل مشکلات این کشور نیست و اگر فراخوان و دعوت به آشوب می کند می خواهد وضعیت کشور را به هم بزند این افراد اگر دلسوز بودند ایران را دچار تحریم های دارویی و مابقی نمی کردند و کشور به کشور توصیه کنند که کشور ما را بیشتر تحریم کنند.

وی افزود: در کنار این همه هوشمندی و بزرگواری مردم که ستودنی است وظیفه مسئولین این است که قدر دان این مردم باشند و مشکلات مردم را به جد پیگیری و برای حل آنها تلاش کنند، دولت مردمی از مشکلات مردم کامش تلخ می شود و در کنار مردم مشکلات را می بیند و می داند یک بازنشسته، کارگر، جوان و مابقی چگونه می توانند حالت استیجاری با این وضعیت سخت اقتصادی زندگی کند.

شعبانی موثق بابیان خصائل و ویژگی های امیر الموئمنین علی (ع) در حضور در کنار مردم، ادامه داد: جای تشکر از استاندار همدان و رییس جمهور دارد که در کنار مردم هستند اما جا دارد برنامه های هوشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ستون دین خدا هستند/ضرورت برخورد قاطع با مفسدین و محتکرین

مردم ستون دین خدا هستند/ضرورت برخورد قاطع با مفسدین و محتکرین